×

Az IT vezetők tényleg mindenre ráérnek?

/ / Blog, ITRISCare

NEM! Sőt, a folyamatosan növekvő felelősségük mellett egyre több feladatuk is van, egyre nehezebb jó munkaerőt találniuk és emellett még lépést is kell tartaniuk a gyors technológiai fejlődéssel. Ehhez képest az IT büdzsé nem növekszik arányosan és az ügyvezetőkkel folyamatosan harcolni kell a jóváhagyásokért. Ilyen elvárások mellett, amikor az ember nem éppen hazafelé araszol a dugóban, még töltsön minőségi időt a gyerekekkel, családdal, sportoljon, próbáljon meg egészségesen élni, figyeljen a mentális egészségére és még a barátainak és hobbijainak is tudjon időt szentelni.

Szükséges segítség: Megbízható támogatás a mindennapjaid megkönnyítésére

Ha Te is ilyen körülmények között dolgozol és nem szeretnél kiégni, nagyon fontos, hogy legyen minőségi segítséged. Akár kompetens kollégák, akár IT szolgáltató cégek, akik le tudják venni a válladról a terhet és felelősséget. A lényeg, hogy ne több fejfájást és munkát okozzanak neked, hanem megkönnyítsék az életedet. Lehetővé tegyék, hogy arra koncentrálj, ami igazán számít, amit csak te tudsz megoldani és amiben neked kell maximumot nyújtanod. A leadott feladatoknak jól kell működniük anélkül, hogy be kelljen avatkoznod. Ne hagyd, hogy a napi stressz legyőzzön!

Az IT világának átalakulása: Új prioritások az informatikában

Az informatika fókusza kezd az IT infrastruktúra irányából inkább az AI, Security, Cloud irányba elmozdulni. Ilyen projektek mellett nagyon nehéz például a hardveres meghibásodásokkal, garanciaszerződésekkel foglalkozni. Kinek van kedve, energiája és ideje eBay-en vagy hardveraprón cserealkatrészekre vadászni, a rendelést a beszerzéssel jóváhagyatni, majd imádkozni, hogy a cserealkatrész megérkezik és működik is. Közben múlnak a napok, hetek, hónapok és az eszközödben már több komponens is hibát jelez. Adatvesztés lesz a vége? Le fog állni a szerver? Ki szeretne logokat elemezni, megfejteni a hiba okát, kideríteni, hogy milyen cserealkatrészre van szükség, ha már nem elérhető, mi a helyettesítőtermék, kompatibilis lesz-e a szerverrel, kell-e figyelni a firmware szintekre, mi a cserének a folyamata – és még sorolhatnám. Nem is beszélve a kiszámíthatatlan költségekről, egy SSD, alaplap, LTO magnó vagy vezérlő több millió forint is lehet. A legrosszabb, hogy ezekkel tényleg nem lehet számolni. Egy ilyen eset bármikor bekövetkezhet, és ahogy a bölcs mondás – Murphy törvénye tartja, ami elromolhat, az el is romlik.

Az észszerű válasz: Proaktív megoldások az IT kihívásaira

Ezek alapján nem lenne észszerű aktív garanciával üzemeltetni az IT eszközeidet és az összes meghibásodás kezelését rábízni egy erre szakosodott, ebben profi szolgáltatóra? Nem lenne jobb megkímélni magadat a sok szenvedéstől, a kiszámíthatatlan költségektől és egy egyszerű hibabejelentéssel letudni mindent? Az ITRIS ebben a szegmensben tud segíteni neked gyártófüggetlen, átalánydíjas hardver karbantartással, támogatással. Legyen szó kritikus környezetben futó szerverekről, tárolókról, vagy kliens eszközökről, az ITRIS segítségével az összes informatikai eszközödet biztonságban tudhatod, márkájuktól függetlenül, hiszen a portfóliónk része a HPE, Dell, IBM, Lenovo, EMC, Fujitsu, Cisco és még sok más gyártó termékeinek támogatása. Ez azt is eredményezi, hogy nem kell különböző szerződésekkel, help desk folyamatokkal, kapcsolattartókkal szenvedned, a meghibásodásokat egy helyen tudod bejelenteni és már messziről meg fogod ismerni a szervizeseinket, amikor megérkeznek a szükséges cserealkatrésszel és nekiállnak a hiba elhárításának. Ezután már csak egy email érkezik, hogy a hibát elhárította az ITRIS, zárható a ticket. Akár következő munkanapos reagálást, akár 7×24-es garantált hibaelhárítást szeretnél, van rá lehetőség, a döntés a tiéd. Te tudod megítélni a legjobban, hogy melyik eszköz mennyire kritikus, milyen szolgáltatási szintre (SLA-ra) van szükség. És ami a legjobb, nem kell feleslegesen fizetned, ha például egy eszközt kiselejtezel, a következő hónapban már nem kell fizetned a szolgáltatásért. Havonta tudod változtatni a garanciális eszközök listáját és a szolgáltatási szinteket is. Te döntesz, hogy meddig van rá szükséged.

Csatlakozz a nagyokhoz: az ITRIS megbízhatósága

Ha a gyártó azt mondja, hogy már nem támogatja az adott terméket (End Of Support / Service Life), ránk továbbra is számíthatsz, még sok-sok éven át.
Te miért maradnál ki ebből? 1986 óta egyre több vállalkozás és állami szervezet választja az ITRIS-t, mint például az Audi, Coca Cola, IKEA és még sokan mások. Kérd el tőlünk a referenciaügyfeleink listáját, beszélj velük, kérd ki a véleményüket és győződj meg róla, hogy mennyire minőségi a szolgáltatás, amit nyújtunk.

Anyagilag ez mekkora ráfordítást jelent? Jóval kisebbet, mintha folyamatosan a hibákkal kellene foglalkoznod, jóval kisebbet. Az időd, idegeid és az IT büdzsé érdekében mindenképpen érdemes kapcsolatba lépni velünk és bekérni egy ajánlatot. Sőt, első körben egy ingyenes felmérést is tartunk nálad és összeírjuk az eszközöket, amire már nincsen garancia, vagy hamarosan le fog járni és mindent nyomon fogunk követni. Ezután te vagy elfogadod az ajánlatunkat, vagy nem. Kockázat nincsen. Annál is inkább, mert bármikor lemondhatod a szolgáltatást, ha nem vagy megelégedve. Illetve az elmúlt majdnem 4 évtized tapasztalatai és a magunkba vetett bizalom miatt kötbért is fizetünk, ha nem teljesítjük a szerződésben foglaltakat.

A folyamatosan üzemelő adatközponti és a munkatársak által agyonhasznált kliens eszközök bármikor megadhatják magukat, vedd fel velünk a kapcsolatot most, mielőtt egy garancia nélküli eszköz meghibásodik.

TOP