Az ITRIS-nél nagy viszonteladói hálózattal rendelkezünk, partnereink szívesen veszik igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben ügyfeleik a gyártói garanciakiterjesztésekkel szemben egy költséghatékony alternatívát keresnek. Ilyen esetekben alvállalkozóként szoktuk ellátni ezeket a feladatokat, partnereink a szolgáltatásainkat rendkívül magas árréssel tudják értékesíteni.
A gyakorlatban egy keretszerződésben állapodunk meg, amelyet egyszer kell aláírni és onnantól az összes új megrendelt ajánlat a meglévő szerződés mellékleteként funkcionál.
Milyen helyzetekben lehet az ITRIS mint alvállalkozó jó választás?
Az ügyfél nem szeretné kifizetni a gyártói garanciakiterjesztést, viszont a meglévő eszközöket sem kívánja lecserélni;
Az új eszközök bevezetéséig még szükség lenne pár hónap garanciára a régi eszközökre, viszont a gyártó csak 1 évre ad, azt is túl drágán (főleg, ha esetleg más gyártó eszközeire vált az ügyfél);
Ha multivendoros környezet van az ügyfélnél és a partnerünk ennek csak egy részét tudja támogatni;
Ha az ügyfél felhőalapú szolgáltatásra váltana, viszont néhány eszközét szeretné megtartani, amelyre egy rugalmas, kedvező árral rendelkező garanciát szeretne;
End of Service Life (EoSL) eszközöknél;
Ha a partnerünknek megvan a tudása, viszont garantált SLA-s cserealkatrész-ellátásra van szüksége, hiszen hideg tartalékot tartani nem kifizetődő dolog, ha nem ez a cég profilja;
Ha van egy KEF-es kiírás, ahol alvállalkozóra van szükség.