Költséghatékony alternatíva a gyártói hardvertámogatás helyett.
Nagyobb értékű informatikai eszközök vásárlásakor a gyártók általában SLA garanciát vállalnak termékeikre. Ennek lejárta nem mindig egyezik meg az ügyfeleik által beszerzett eszközök életciklusával, ilyen esetekben szokott felmerülni a garanciakiterjesztés, mint lehetőség.
Ez az opció azonban csak rendkívül magas árakon érhető el, hiszen a gyártók új termékeiket próbálják eladni, ezzel növelve piaci részesedésüket. Ez egy teljesen érthető folyamat az üzleti világban, az ügyfelek viszont sokszor nem akarják / tudják lecserélni meglévő infrastruktúrájukat és kénytelenek megvásárolni a túlárazott garanciakiterjesztéseket.
Az ITRIS ilyen helyzetekben lehet a tökéletes választás, hiszen akár 40%-os megtakarítás mellett vállaljuk a kívánt SLA-kat.
A gyártóktól függetlenül működve, saját cserealkatrész-bázissal, szerviztechnikusokkal és level 1-2-3 szupporttal hárítjuk el az ügyfeleinknél felmerülő hibákat – a több évtizedes tapasztalatunknak és nemzetközi hátterünknek köszönhetően a kisebb szerverek mellett komolyabb, kritikus környezetben futó környezeteket is támogatunk ügyfeleinknél.