×

Kattintson ide a film megtekintéséhez

Fedezze fel az ITRIS interaktív világát

Egy rugalmas és megbízható partner

24 / 7

Elérhetőség

7

Lokális szervizmérnöki csapat Magyarországon

500

Nemzetközi jelenlét

34+

… éves tapasztalat

16'100+

2020-ban .. csésze elfogyasztott kávé

Az IT-rendszereinek elérhetősége a fő kompetenciánk

Felkészült szervizmérnökeink az év 365 napján 7x24 órában állnak partnereink rendelkezésére. A hibabejelentésekre dedikált szervizmérnökeink személyesen válaszolnak és mivel jól ismerik a támogatott infrastruktúrákat és partnereink egyedi igényeit, ezekhez igazodva hárítják el a hibákat. Az ITRIS-nél már több mint három évtizede foglalkozunk az ismertebb gyártók (HPe, IBM/Lenovo, Dell/EMC, NetApp, Fujitsu, Cisco, Oracle stb.), szervereinek, tárolóinak és hálózati eszközeinek garanciakiterjesztésével (átalánydíjas javítás / szervizelés), támogatásával és karbantartásával. Szakembereink segítségével hozzáértő támogatást nyújtunk hardveres meghibásodások esetén, illetve segítünk az IT infrastruktúra bővítésében és optimalizálásában. Átalánydíjas támogatási szolgáltatásunk akár 40%-kos megtakarítást is jelenthet a gyártók árazásával szemben. Az ITRIS segítségével biztonságban tudhatja IT-eszközeit.

Sikerünket az elhivatott munkatársainknak köszönhetjük

Kompetens és motivált munkatársaink segítségével ügyfeleink nagyságától és tevékenységétől függetlenül tudunk segíteni az IT infrastruktúrájuk hatékony támogatásában, szakembereink nagy multivendoros tapasztalattal rendelkeznek és gyakorlatorientált képzések segítségével az ügyfeleink igényeihez igazodva folyamatosan bővítik tudásukat, képzik magukat.

Az IT eszközök folyamatos és biztonságos elérhetősége

Ügyfeleink sikere a biztonságos és hatékony üzleti folyamatokon alapul, amihez az üzleti szempontból releváns hardverek folyamatos és biztonságos elérhetősége elengedhetetlen. Ezt az ITRIS-nél a költségoptimalizálást figyelembe véve a következő szolgáltatásokkal segítjük ezt:

  • Garanciakiterjesztés (átalánydíjas javítás / szervizelés), hardvertámogatás
  • Meglévő infrastruktúra bővítése, cserealkatrészellátása
  • Helyszíni segítségnyújtás eseti jelleggel (hibaelhárítás, költözés, szerelés, beüzemelés stb.)
  • Telefonos / távoli segítségnyújtás
  • Az ügyfeleinknél lévő kiselejtezett, már nem használt eszközök megvásárlása
TOP