×

Hardvertámogatás

Gyors, kompetens és költséghatékony: a 30+ éves tapasztalat eredménye. A teljes országra kiterjedő, költség optimalizált szolgáltatásunkat rövid válaszidővel és regionális támogatással / kirendelt kapcsolattartókkal tesszük még vonzóbbá ügyfeleink számára. A magyarországi és külföldi raktárkészleteinken található teljes csererendszereknek és cserealkatrészeknek köszönhetően garantált a gyors hibaelhárítás

Hibaelhárítás éjjel-nappal:

  • 1986 óta az IT-szerviz a fő kompetenciánk;
  • IT szerviz és támogatás: gyártófüggetlen, multivendoros tapasztalat;
  • Kompetencia és rugalmasság;
  • Közvetlen kapcsolattartó és kirendelt szervizmérnök;
  • SLA (szolgáltatási szint) elérhetőség a nap 24 órájában, az év 365 napján;
  • Gyors helyszíni reagálás, akár 1-2 órán belül;
  • Szervizhálózat több mint 200 szervizmérnökkel és nagy értékű alkatrészbázissal;
  • Egyedi ügyféligényekhez igazodó SLA;
  • Garanciális és karbantartási költségek: akár 40%-os megtakarítás;
  • Költséghatékony szerviz magas elvérhetőséggel;
  • Rendkívül rövid felmondási időszak a kivezetett IT eszközeire;
  • Egyszerű és átlátható adminisztráció.

IT eszközeinek szervizelése a mi felelősségünk.

A több mint 2.500 ügyfelünk már évtizedek óta profitál professzionális szolgáltatásainkból.

Lépjen velünk kapcsolatba IT eszközeinek garanciakiterjesztésével / hardverkarbantartásával kapcsolatban és élvezze az igényeire szabott feltételek előnyeit.

TOP