×

Garancia és karbantartás

Költséghatékony alternatíva a gyártói hardvertámogatás helyett. 

Nagyobb értékű informatikai eszközök vásárlásakor a gyártók általában SLA-s garanciát vállalnak termékeikre. Ennek lejárta nem mindig egyezik meg az ügyfeleik által beszerzett eszközök életciklusával, ilyen esetekben szokott felmerülni a garanciakiterjesztés, mint lehetőség. 

Ez az opció azonban csak rendkívül magas árakon érhető el, hiszen a gyártók új termékeiket próbálják eladni, ezzel növelve piaci részesedésüket. Ez egy teljesen érthető folyamat az üzleti világban, az ügyfelek viszont sokszor nem akarják / tudják lecserélni meglévő infrastruktúrájukat és a túlárazott garanciakiterjesztéseket kénytelenek megvásárolni. 

Az ITRIS ilyen helyzetekben lehet a tökéletes választás, hiszen akár 40%-os megtakarítás mellett vállaljuk a kívánt SLA-kat.

A gyártóktól függetlenül működve, saját cserealaktrészbázissal, szervíztechnikusokkal és level 1-2-3 szupporttal hárítjuk el az ügyfeleinknél felmerülő hibákat - a több évtizedes tapasztalatunknak és nemzetközi hátterünknek köszönhetően a kisebb szerverek mellett komolyabb, kritikus környezetben futó környezeteket is támogatunk ügyfeleinknél. 

OBEN